Izbor od preko 1800 doživljaja u našim poklon paketima!

Poklon paketi SelectBox s poklon bonom predstavljaju jedinstveni poklon s  kojim osoba koja ga je dobila može izabrati između mnogobrojnih i raznovrsnih doživljaja  na području Hrvatske i Slovenije. SelectBox sveukupno nudi više od 1800 različitih doživljaja skupljenih u 14 tematskih paketa u području turizma i putovanja, ljepote i zdravlja, sporta i adrenalina te gurmanskih doživljaja u renomiranim restoranima po izboru Restaurant Cluba. Program uključuje partnere iz cijele Slovenije i turistički zanimljivih predjela Hrvatske, koji nude jedinstvena i nezaboravna iskustva. Ponuda se stalno mijenja i redovito se dodaje pa molimo korisnike da trenutnu ponudu pojedinih kategorija pogledaju na web stranici. Ne zaboravite da možete prelaziti između različitih kategorija istog cjenovnog ranga (B, C, E, G, I ili J) bez ikakve dodatne naplate ili zamjene poklon kartica.

Ručno zapakirani paket sadrži sveobuhvatni katalog iskustava, koji uključuje iskustva različitih cijena. Možete birati između jeftinijih paketa od 185 kuna pa sve do luksuznih paketa s cijenom od 1690 kuna, koji nude ekskluzivni izbor doživljaja. SelectBox paketi savršen su poklon za svakoga i za sve prigode.

Mreža pružatelja kvalitete stvorena je uz partnerstvo SelectCluba. Jamčimo vam visoku kvalitetu usluge naših partnera, kao i bezbrižan i siguran užitak u odabranim iskustvima.

 

 Kako do  poklon paketa?

Poklon pakete SelectBox može kupiti:

  • na web stranici selectbox.hr
  • na odabranim prodajnim mjestima knjižara Znanje i VBZ te KTC-u
  • Internet trgovinama ekupi i PokloniMe.hr

Narudžbe primamo i na [email protected] te broj telefona 01/4572-288, radnim danom od 9 do 17 sati.

 

 Kako funcionira dostava u Hrvatskoj?

BESPLATNA DOSTAVA za sve narudžbe

Radnim danom pružamo ekspresnu dostavu u cijeloj Hrvatskoj. Poklon paket naručen do 12 sati, primit ćete sljedeći radni dan. U slučaju povećanog opsega posla dostavne službe, vrijeme dostave je do 3 radna dana. Paketi naručeni iza 12 sati bit će obrađeni i poslani poštom sljedećeg radnog dana, a u slučaju povećanog opsega posla dostavne službe, vrijeme dostave je do 4 radna dana. U slučaju da proizvod nije na zalihi molimo da nas kontaktirate. Dostavu obavlja GLS.

 

 

Kako funkcionira isporuka u druge zemlje?

Za isporuku u druge zemlje, obratite se našem centru za pomoć na e-mail: [email protected] ili na telefon 01/4572-288.

 

Zašto je potrebna registracija?

Registracijom dobivate pogodnost da možete zatražiti novu poklon karticu, u slučaju da ste je izgubili ili vam je ukradena. Time se štitite od zloupotrebe ili gubitka kartice.

 

 Kakav je postupak rezervacije doživljaja iz SelectBox programa?

Odaberite ponudu iz vodiča ili web portala prema oznaci kategorije (B-J) na vašoj kartici ili bonu. Nazovite davatelja usluga na navedeni telefonski broj ili drugi kontakt i provjerite besplatne uvjete. Nakon što se odlučite za doživljaj i termin, molimo vas da davatelju usluge navedete 12-znamenkasti rezervacijski  kod s poklon bona, rezervirate i pričekajte potvrdu.

Također vam nudimo mogućnost rezerviranja preko nas. Kada se odlučite za određeni doživljaj, možete se obratiti na e-mail [email protected] ili 01/4572-228 i mi ćemo vam osigurati sve potrebno da vam izabrani doživljaj iz programa SelectBox bude doista nezaboravan.

 

Gdje mogu pronaći najnovije informacije o pružateljima usluga?

Informacije o davateljima usluga mogu se pronaći na našoj web stranici, gdje su navedeni svi davatelji usluga s kojima trenutno surađujemo. Ako ne nađete određenog partnera na web stranici, to znači da više nije u našoj ponudi.

 

Postoji li mogućnost promjene paketa za drugu kategoriju?

Poklon bonovi i kartice imaju različite novčane vrijednosti i označeni su slovima B do J. Možete odabrati vaš doživljaj unutar istog slova (B – J), bez obzira na boju doživljaja. Moguć je besplatan prelazak unutar cjenovnih kategorija označenim istim slovom.  Ukoliko želite bon iskoristiti u kategoriji s drugom oznakom ili slovom, u nekim će slučajevima biti potrebna dodatna nadoplata.

Za zamjenu paketa nas nazovite ili pošaljite e-mail sa navedenom kategorijom i slovom te željenom zamjenom.

 

 

 

Kako rezervirati objekt u inozemstvu u sklopu Restoran Club restorana?

Postupak je isti kao i za hrvatske pružatelje usluga, ali razgovor će se odvijati na stranom jeziku zemlje u kojoj odlučite rezervirati.

 

Što učiniti ako datum valjanosti kartice istekao?

Kartice se mogu zamijeniti uz naknadu od 70 kuna u roku od 60 dana nakon isteka kartice te 140 kuna ukoliko je prošlo više od 60 dana od isteka roka valjanosti. Cijena zamjene uključuje izdavanje i aktivaciju nove kartice i, na zahtjev, novi  poklon paket s isporučenim vodičem, što je potrebno prethodno najaviti.

Od 1.9.2015. nadalje, registracija je obavezna