Izbor od preko 3000 doživljaja u našim poklon paketima!

Poklon paketi SelectBox s poklon bonom predstavljaju jedinstveni poklon s  kojim osoba koja ga je dobila može izabrati između mnogobrojnih i raznovrsnih doživljaja  na području Hrvatske i Slovenije. SelectBox sveukupno nudi više od 3000 različitih doživljaja skupljenih u 17 tematskih paketa u području turizma i putovanja, ljepote i zdravlja, sporta i adrenalina te gurmanskih doživljaja u renomiranim restoranima po izboru Restaurant Cluba. Program uključuje partnere iz cijele Slovenije i turistički zanimljivih predjela Hrvatske, koji nude jedinstvena i nezaboravna iskustva. Ponuda se stalno mijenja i redovito se dodaje pa molimo korisnike da trenutnu ponudu pojedinih kategorija pogledaju na web stranici. Ne zaboravite da možete prelaziti između različitih kategorija istog cjenovnog ranga (B, C, E, G, I ili J) bez ikakve dodatne naplate ili zamjene poklon kartica.

Ručno zapakirani paket sadrži sveobuhvatni informativni katalog iskustava, koji uključuje ponude različitih partnera. Možete birati između jeftinijih paketa od 29,99€ pa sve do luksuznih paketa s cijenom od 239,98€, koji nude ekskluzivni izbor doživljaja. SelectBox paketi savršen su poklon za svakog i za sve prigode.

Mreža pružatelja kvalitete stvorena je uz partnerstvo SelectCluba. Jamčimo vam visoku kvalitetu usluge naših partnera, kao i bezbrižan i siguran užitak u odabranim iskustvima.

 

Kako do  poklon paketa?

Poklon pakete SelectBox može kupiti:

  • na web stranici selectbox.hr
  • na odabranim prodajnim mjestima knjižara Znanje, KTC-u, NTL-u, SPAR, Studenac i Konzum prodajnim mjestima.

Narudžbe primamo i na [email protected] te broj telefona 01/4572-288, radnim danom od 8 do 16 sati.

Kako funkcionira dostava u Hrvatskoj?

Trošak poštarine iznosi 6€ za rednu dostavu i 8€ za express dostavu te se obračunava kupcu prilikom narudžbe.

Radnim danom pružamo ekspresnu dostavu u cijeloj Hrvatskoj. Poklon paket naručen do 11 sati, primit ćete u sljedećih 48 sati. U slučaju povećanog opsega posla dostavne službe, vrijeme dostave je do 3 radna dana. Paketi naručeni iza 11 sati bit će obrađeni i poslani dostavom sljedećeg radnog dana, a u slučaju povećanog opsega posla dostavne službe, vrijeme dostave je do 4 radna dana. U slučaju da proizvod nije na zalihi molimo da nas kontaktirate. Dostavu obavljaju GLS i DPD. Kod opcije plaćanja pouzećem kupcu se obračunava dodatna naknada u iznosu od 1€.

 

Kako funkcionira isporuka u druge zemlje?

Za isporuku u druge zemlje, obratite se našem centru za pomoć na e-mail: [email protected] ili na telefon 01/4572-288.

 

Zašto je potrebna autorizacija?

Autorizacijom dobivate pogodnost da možete zatražiti novu poklon karticu u slučaju da ste je izgubili ili vam je ukradena. Time se štitite od zloupotrebe ili gubitka kartice.

 

Kakav je postupak rezervacije doživljaja iz SelectBox programa?

Odaberite ponudu sa web portala prema oznaci kategorije (B-J) na vašoj kartici ili bonu. Nazovite davatelja usluga na navedeni telefonski broj ili drugi kontakt i provjerite dostupne termine. Nakon što se odlučite za doživljaj i termin molimo vas da davatelju usluge navedete 12-znamenkasti rezervacijski  kod s poklon bona, rezervirate i pričekate potvrdu.
Po dolasku je potrebno partneru predati  SelectBox karticu kao sredstvo plaćanja.
Ako želite dodatne pogodnosti koje ne uključuje sam paket, iste dogovarate direktno s partnerom i plaćate direktno njima.

Također vam nudimo mogućnost rezerviranja preko nas. Kada se odlučite za određeni doživljaj, možete se obratiti na e-mail [email protected] ili 01/4572-228 i mi ćemo vam osigurati sve potrebno da vam izabrani doživljaj iz programa SelectBox bude doista nezaboravan.

 

Zamjena  SelectCard kartica?

Novi sistem omogućuje jednostavnu zamjenu kupljene kartice s drugom karticom iste vrijednosti ili veće vrijednosti uz nadoplatu. Uvjet je da je kartica aktivirana, valjana i kupljena od ovlaštenog trgovca SelectCard programa. Također je zamjena moguća u sklopu ponude programa SelectCard koja je objavljena na web stranici.

 

Gdje mogu pronaći najnovije informacije o pružateljima usluga?

Informacije o davateljima usluga mogu se pronaći na našoj web stranici gdje su navedeni svi davatelji usluga s kojima trenutno surađujemo. Ako ne nađete određenog partnera na web stranici to znači da više nije u našoj ponudi.

 

Postoji li mogućnost promjene paketa za drugu kategoriju?

Poklon bonovi i kartice imaju različite novčane vrijednosti i označeni su slovima B do J. Možete odabrati vaš doživljaj unutar istog slova (B – J) bez obzira na boju doživljaja. Moguć je besplatan prelazak unutar cjenovnih kategorija označenim istim slovom.  Ukoliko želite bon iskoristiti u kategoriji s drugom oznakom ili slovom, u tom će slučaju biti potrebna dodatna nadoplata.

Za zamjenu paketa nas nazovite ili pošaljite e-mail sa navedenim serijskim brojem te željenom zamjenom.

 

Kada se kartica aktivira? 

Sve kartice su zaštićene S-pay tehnologijom, što znači da se kartice aktiviraju tek prilikom kupnje na blagajni ili prilikom aktivacije u našem centru.

U slučaju SelectBox paketa, valjanost kartica je 3 godine od datuma kupnje (prvo 90 dana, zatim automatska obnova ako nije iskorištena u tom periodu) s mogućnošću besplatne obnove do maksimalno 3 godine, a u slučaju SuperCard, 3 godine od datuma kupnje (prvo 90 dana, zatim automatska obnova ako nije iskorištena u tom periodu) bez mogućnosti dodatne obnove. Valjanost SXP1 kartica je 2 godine od datuma kupnje (prvo 90 dana, zatim automatska obnova ako nije iskorištena u tom periodu)

 

Što učiniti ako je istekao rok valjanosti paketa?

Ako je vašem SelectBox paketu istekao rok valjanosti, moguće ga je obnoviti uz naknadu.
Cijena produljenja iznosi 10,00 eura. Ako želite produžiti valjanost paketa koji nisu iz nove serije INFINITY potrebno je nadoplatiti i razliku u cijeni.
Naknada uključuje novu aktivaciju paketa, te ponovni rok valjanosti od 3 godine od datuma kupnje.

 

 

Od 1.9.2015. nadalje autorizacija je obavezna.