Izbor od preko 2200 doživljaja u našim poklon paketima!

Poklon paketi SelectBox s poklon bonom predstavljaju jedinstveni poklon s  kojim osoba koja ga je dobila može izabrati između mnogobrojnih i raznovrsnih doživljaja  na području Hrvatske i Slovenije. SelectBox sveukupno nudi više od 2200 različitih doživljaja skupljenih u 17 tematskih paketa u području turizma i putovanja, ljepote i zdravlja, sporta i adrenalina te gurmanskih doživljaja u renomiranim restoranima po izboru Restaurant Cluba. Program uključuje partnere iz cijele Slovenije i turistički zanimljivih predjela Hrvatske, koji nude jedinstvena i nezaboravna iskustva. Ponuda se stalno mijenja i redovito se dodaje pa molimo korisnike da trenutnu ponudu pojedinih kategorija pogledaju na web stranici. Ne zaboravite da možete prelaziti između različitih kategorija istog cjenovnog ranga (B, C, E, G, I ili J) bez ikakve dodatne naplate ili zamjene poklon kartica.

Ručno zapakirani paket sadrži sveobuhvatni informativni katalog iskustava, koji uključuje ponude različitih partnera. Možete birati između jeftinijih paketa od 29,99€ pa sve do luksuznih paketa s cijenom od 239,98€, koji nude ekskluzivni izbor doživljaja. SelectBox paketi savršen su poklon za svakog i za sve prigode.

Mreža pružatelja kvalitete stvorena je uz partnerstvo SelectCluba. Jamčimo vam visoku kvalitetu usluge naših partnera, kao i bezbrižan i siguran užitak u odabranim iskustvima.

 

Kako do  poklon paketa?

Poklon pakete SelectBox može kupiti:

  • na web stranici selectbox.hr
  • na odabranim prodajnim mjestima knjižara Znanje, KTC-u, NTL-u, SPAR, Studenac i Konzum prodajnim mjestima.

Narudžbe primamo i na [email protected] te broj telefona 01/4572-288, radnim danom od 8 do 16 sati.

Kako funkcionira dostava u Hrvatskoj?

Trošak poštarine iznosi 5€, odnosno 6€ te se obračunava kupcu prilikom narudžbe.

Radnim danom pružamo ekspresnu dostavu u cijeloj Hrvatskoj. Poklon paket naručen do 12 sati, primit ćete u sljedećih 48 sati. U slučaju povećanog opsega posla dostavne službe, vrijeme dostave je do 3 radna dana. Paketi naručeni iza 12 sati bit će obrađeni i poslani dostavom sljedećeg radnog dana, a u slučaju povećanog opsega posla dostavne službe, vrijeme dostave je do 4 radna dana. U slučaju da proizvod nije na zalihi molimo da nas kontaktirate. Dostavu obavlja GLS i DPD. Kod opcije plaćanja pouzećem kupcu se obračunava dodatna naknada.

 

Kako funkcionira isporuka u druge zemlje?

Za isporuku u druge zemlje, obratite se našem centru za pomoć na e-mail: [email protected] ili na telefon 01/4572-288.

 

Zašto je potrebna autorizacija?

Autorizacijom dobivate pogodnost da možete zatražiti novu poklon karticu u slučaju da ste je izgubili ili vam je ukradena. Time se štitite od zloupotrebe ili gubitka kartice.

 

Kakav je postupak rezervacije doživljaja iz SelectBox programa?

Odaberite ponudu sa web portala prema oznaci kategorije (B-J) na vašoj kartici ili bonu. Nazovite davatelja usluga na navedeni telefonski broj ili drugi kontakt i provjerite dostupne termine. Nakon što se odlučite za doživljaj i termin molimo vas da davatelju usluge navedete 12-znamenkasti rezervacijski  kod s poklon bona, rezervirate i pričekajte potvrdu.
Po dolasku potrebno je predati partneru SelectBox karticu kao sredstvo plaćanja.
Ukoliko želite dodatne pogodnosti koje ne uključuje sam paket, te iste dogovarate sa partnerom i plaćate direktno njima.

Također vam nudimo mogućnost rezerviranja preko nas. Kada se odlučite za određeni doživljaj, možete se obratiti na e-mail [email protected] ili 01/4572-228 i mi ćemo vam osigurati sve potrebno da vam izabrani doživljaj iz programa SelectBox bude doista nezaboravan.

 

Zamjena  SelectCard kartica?

Novi sistem omogućuje jednostavnu zamjenu kupljene kartice s drugom karticom iste vrijednosti ili veće vrijednosti uz nadoplatu. Uvjet je da je kartica aktivirana, valjana i kupljena od ovlaštenog trgovca SelectCard programa. Također je zamjena moguća u sklopu ponude programa SelectCard koja je objavljena na web stranici.

 

Gdje mogu pronaći najnovije informacije o pružateljima usluga?

Informacije o davateljima usluga mogu se pronaći na našoj web stranici gdje su navedeni svi davatelji usluga s kojima trenutno surađujemo. Ako ne nađete određenog partnera na web stranici to znači da više nije u našoj ponudi.

 

Postoji li mogućnost promjene paketa za drugu kategoriju?

Poklon bonovi i kartice imaju različite novčane vrijednosti i označeni su slovima B do J. Možete odabrati vaš doživljaj unutar istog slova (B – J) bez obzira na boju doživljaja. Moguć je besplatan prelazak unutar cjenovnih kategorija označenim istim slovom.  Ukoliko želite bon iskoristiti u kategoriji s drugom oznakom ili slovom, u tom će slučaju biti potrebna dodatna nadoplata.

Za zamjenu paketa nas nazovite ili pošaljite e-mail sa navedenim serijskim brojem te željenom zamjenom.

 

Što učiniti ako je istekao rok valjanosti paketa?

Ukoliko je vašem paketu istekao rok valjanosti od 90 dana, isti je moguće obnoviti uz naknadu.
Za obnovu valjanosti paketa cijena produljenja iznosi 10,00 eura. Ukoliko želite produžiti valjanost paketa koji nisu iz nove serije INFINITY potrebno je nadoplatiti i razliku u cijeni.
Naknada uključuje novu aktivaciju paketa, te ponovni rok valjanosti od 90 dana s time da je moguće besplatno produljenje do najviše 2 godine.

 

 

 

Od 1.9.2015. nadalje autorizacija je obavezna.